People Coach Schadeteam Brussel NL(m/v)


Functieomschrijving :

    Onze people coaches staan in voor het begeleiding, coachen, motiveren en inspireren van hun teamleden. Zij waken over hun welzijn en de persoonlijke ontwikkeling. Zij ondersteunen een team van ongeveer 15 personen, zowel schadebeheerders als juristen. De teamleden kunnen zich potentieel op verschillende locaties bevinden zodat de people coaches flexibel zijn en coaching op afstand een uitdaging is die zij graag aangaan. Binnen D.A.S. vinden wij feedback geven enorm belangrijk. Als people coach is het dan ook onmisbaar om zowel positieve als constructieve feedback op een juiste, inspirerende manier te kunnen geven. Tenslotte kunnen zij luisteren als geen ander. Zij kunnen op een open manier one to one gesprekken aangaan binnen een context van vertrouwen. Kortom, peoplemanagement is hun ding! De functie omhelst volgende taken:
  • Motiveren, coachen en inspireren van de teamleden via autonomie en flexibiliteit binnen hun opdrachten: feedback geven, individuele noden identificeren, faciliteren van meetings,…
  • Evalueren van de teamleden: je plant functioneringsgesprekken in, je stelt persoonlijke ontwikkelingsplannen op voor teamleden op die de doelstellingen niet behalen. Indien nodig begeleid je ontslaggesprekken.
  • Opvolging van de opleidingsnoden van de teamleden om bij te dragen aan hun persoonlijke ontwikkeling.
  • Ambassadeur van de D.A.S.-waarden: professioneel, respect, optimisme en fun.
  • Ondersteuning bieden voor de kennisdeling tussen de verschillende teams, over de kantoren heen.
  • Samen met de teams doelen stellen die in lijn liggen met de objectieven van de maatschappij, het opvolgen en bijsturen van de planning.
  • Monitoren en evalueren van de teamleden: one to one meetings organiseren en nagaan in welke mate aan de vereisten van de functie wordt voldaan, nagaan hoe je hierin kan bijdragen/ondersteunen.
  • Overleg met andere interne actoren: proces coaches, technische ondersteuning, Claims Operations managers,… om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte zit en de procedures correct gedragen worden.
  • Waken over de personeelsbezetting binnen de schadedienst: samen met HR sta je in voor de rekrutering van nieuwe teamleden. Samen met de Claims Operations Manager bekijk je de loonpolitiek (loonsverhogingen, bonussen,…)
  • Op een heldere en transparante manier communiceren naar het team (feedback) en naar de Claims Operations Manager.


Profiel

Profiel:

  • Je bent afgestudeerd in het hoger onderwijs, Bachelor/Master.
  • Je kan op basis van voorgaande werkervaring (ongeveer 5 jaar) aantonen dat je over voldoende maturiteit beschikt.
  • Je spreekt Nederlands en beschikt over een goede kennis van het Frans, waardoor je interne tweetalige vergaderingen kunt bijwonen.
  • Je hebt een gevoel van verantwoordelijkheid, kwaliteit en betrokkenheid.
  • Een growth mindset is een must: je leert graag bij, gaat geen uitdagingen uit de weg en ziet opportuniteiten in elke situatie.
  • Je hebt de kwaliteiten die van een people manager worden verwacht: luisteren, coachen, assertiviteit, authentieke en kwalitatieve omkadering.
  • U beschikt ook over goede vaardigheden op het gebied van procesanalyse, planning, organisatie en kwaliteitscontrole.
  • Je houdt van uitdagingen, hebt enorm veel energie, doet de zaken vooruit gaan en bent flexibel.

Plaats van tewerkstelling

Plaats van tewerkstelling.

D.A.S. Brussel
7, Koning Alvert II Laan
1210 Brussel

Aanbod

    Deze nieuwe functie biedt een echte uitdaging voor degenen die zich aangetrokken voelen door peoplemanagement/coaching alsook de medewerking aan de ontwikkeling en implementatie van processen! Het betreft een contract van onbepaalde duur binnen het Flex-regime (geen puntering).

Interesse ?

Solliciteer Online

HOME    CONTACT    ZOOMIT    F.A.Q.    JOBS