Teamleader voor de poll Schade-Assistenten NL (m/v)


Missie en doel van de functie:

    U bent de directe verantwoordelijke van een team van een tiental assistenten, verdeeld over 3 kantoren.

    Met de hulp van uw team garandeert u een optimale en kwalitatieve dienstverlening aan de teams van schadebeheerders en juristen, evenals de telefonische ontvangst van cliŽnten en makelaars.

    U rapporteert rechtstreeks aan de Claims Director, in afwachting van de definitieve structuur van de schadedienst.

    Deze functie bestaat hoofdzakelijk uit 3 facetten:

    1. People Management :

  • Omkadering, coaching, motiveren en ontwikkelen van de talenten van de teamleden.
  • Interne communicatie, het bevorderen van een harmonieuze samenwerking en een goede werkomgeving.
  • Aanwerving van nieuwe collega's.
  • Uitwerking en opvolging van individuele en collectieve opleidingsplannen.
  • Functionerings- en evaluatiogesprekken houden, geven van feedback aangaande de prestaties.
  • Uitwerking en communicatie van de doelstellingen van het team.
  • 2. Process Management :

  • Je implementeert en bent verantwoordelijk voor de verschillende (nieuwe) processen en werkmethodes ter ondersteuning van de schadedienst, inclusief de telefonie.
  • U zorgt voor het juiste gebruik van middelen en resources en wijst de verschillende taken en verantwoordelijkheden toe aan de medewerkers.
  • U zorgt voor een vlotte voortgang en continue verbetering van deze processen (inclusief telefonie) en werkt mee aan globale optimalisatieprojecten op bedrijfsniveau.
  • 3. Kwaliteit :

  • U implementeert instrumenten om de kwaliteit van de resultaten van het team te meten en volgt ze op de voet op.
  • U biedt proactief oplossingen voor kwaliteitsproblemen die zich kunnen voordoen.
  • Bij het nemen van uw beslissingen houdt u rekening met de budgettaire impact.

Profiel

Wij zijn op zoek naar iemand met de volgende kwaliteiten:

  • Je bent afgestudeerd in het hoger onderwijs, Bachelor/Master.
  • Uw beroepservaring is relevant genoeg om over een behoorlijke maturiteit te beschikken. Wij verwachten een minimum van 5 tot 7 jaar ervaring, bij de DAS of elders.
  • Je spreekt Nederlands en beschikt over een goede kennis van het Frans, waardoor je interne tweetalige vergaderingen kunt bijwonen.
  • Je hebt een gevoel van verantwoordelijkheid, kwaliteit en betrokkenheid.
  • Je hebt de kwaliteiten die van een (toekomstige) people manager worden verwacht: luisteren, coachen, assertiviteit, authentieke en kwalitatieve omkadering.
  • U beschikt ook over goede vaardigheden op het gebied van procesanalyse, planning, organisatie en kwaliteitscontrole.
  • Je houdt van uitdagingen, hebt enorm veel energie, doet de zaken vooruit gaan en bent flexibel.

Plaats van tewerkstelling

Onze 3 nederlandsetalige kantoren

Aanbod

    Deze functie omvat meerdere verplaatsingen naar de 3 verschillende kantoren. Daarom is er een bedrijfswagen voorzien. Dit hangt samen met deze specifieke functie en met het toekomstige mobiliteitsplan dat binnen DAS zal worden ontwikkeld.

    Het betreft een contract van onbepaalde duur binnen het Flex-regime (geen puntering).

Zin om de uitgaging aan te gaan?

Deze nieuwe functie biedt een echte uitdaging voor degenen die zich aangetrokken voelen door people management alsook de ontwikkeling en implementatie van processen!

Solliciteer uitsluitend online op onze website www.das.be onder de referentie: "Teamleader pool assistent NL" en vergeet uw motivatiebrief niet!

HOME    CONTACT    ZOOMIT    F.A.Q.    JOBS