Comparaison polices

Privé-leven na brand
Consumentenpolis
Consumenten BeneFisc
€ 245
Après avantage fiscal
0Véhicule(s)
€ 91
€ 154
€ 147
€ 7.58 / par mois
€ 12.83 / par mois
€ 12.25 / par mois
0Véhicule(s)
1
Preventief juridisch advies en nazicht van documenten
2
Verhalen van schade veroorzaakt door derden (zonder contractuele band)
3
Strafrechtelijke verdediging (laster en eerroof, onopzettelijke slagen en verwondingen...)
4
Verdediging voor een disciplinair orgaan (orde of deontologische commissie)
5
Aanvullende verdediging op uw BA verzekering of bij belangenconflict
6
Geschil met uw verzekeraars privéleven zoals BA gezin, hospitalisatie...
7
Samenloop van contractuele en extracontractuele aansprakelijkheid
8
Slachtoffer van een medische fout
9
Vergoeding als aansprakelijke tegenpartij niet verzekerd is en geen geld heeft
10
Betalen borgsom voor invrijheidsstelling uit gevangenis
11
Voorschot op schadevergoeding
12
Voorschot op de vrijstelling van uw BA polissen
13
Geschil met de verzekeraar van uw woning (brand, diefstal, waterschade)
14
Problemen met verkopers, leveranciers van producten en diensten
15
Expertise/bemiddeling bij problemen met nieuwbouw/verbouwingen met een bouwvergunning
16
Juridische procedures bij problemen met nieuwbouw en verbouwingen
17
Geschillen echtscheiding, wettelijke samenwonen, familiale bemiddeling
18
Verdediging van uw rechten als u het niet eens bent met de fiscus
19
Conflicten rond een erfenis, schenking of testament
20
Geschillen met de eigenaar van uw gehuurde woning
21
Geschil met uw werkgever
22
Discussies met overheid & administratie (onteigeningen, komst nieuwe industrie...)
23
Verdediging bij conflicten over een erfdienstbaarheid, vruchtgebruik, hypotheek
24
Geschillen over uw pensioen, kindergeld, ziekenfonds
25
Geschillen over adoptie, naamwijziging, ontkenning vaderschap
26
Conflicten rond mede-eigendom, uitzichten, gemene muur, afstand bomen & planten...
27
Dekking All Risk (auteursrechten, ICT-recht, privacyrecht, sportrecht, mediarecht...)
28
All Risk verdediging van uw belangen als eigenaar, huurder, bestuurder of houder van voertuigen
Important ! Les exemples repris dans ce document sont indicatifs. Pour ce qui concerne les dispositions exactes, pour toute information complémentaire, pour les exclusions et les limitations, n’hésitez-pas à consulter nos conditions générales et spéciales, disponibles gratuitement sur le site web www.das.be, ou à contacter votre intermédiaire d’assurances pour obtenir une offre. Chaque client non-professionnel est tenu d’en prendre connaissance avant l’achat/la souscription de ce produit. Les conflits juridiques existants lors de la conclusion du contrat ne sont pas couverts. Cela est également le cas lorsque l’assuré a connaissance, lors de la conclusion du contrat, de faits qui donnent naissance à un conflit juridique. Consultez également les délais d’attente contractuels (art. 7 ou 2 des conditions spéciales), les minimum litigieux ainsi que les plafonds d’intervention (art. 8 ou 2 des conditions spéciales) par garantie. Un contrat Protection Juridique est conclu pour une durée d’un an et est renouvelable tacitement, sauf s’il est résilié moyennant préavis au moins 3 mois avant l’échéance principale. Le droit belge est applicable pour les contrats d’assurance et seuls les tribunaux belges sont compétents. Pour toute plainte, contactez tout d’abord le service interne de plainte : pointdecontact@das.be. Le service Ombudsman des assurances est joignable à l’adresse suivante: Square de Meeûs, 35 à 1000 Bruxelles, http://www.ombudsman.as. DAS Société anonyme belge d’assurances de Protection Juridique - Boulevard du Roi Albert II, 7 - 1210 Bruxelles - Tél. : +32 2 645 51 11 – Fax : +32 2 640 77 33. Entreprise d’assurances agréée sous le numéro 0687, sous le contrôle de la Banque Nationale de Belgique, Boulevard de Berlaimont 14 à 1000 Bruxelles pour la branche Protection Juridique, R.P.M. Bruxelles 0401.620.778.