Aperçu des garanties 'Mon Activité Médicale'

Mijn Medische activiteit Classic
Mijn Medische activiteit Premium
Mijn Medische activiteit All Risk
1
Geschillen met betrekking tot ongevallen als deelnemer aan het verkeer
2
Besturen van voertuigen van derden in het kader van de verenigingsactiviteiten
3
Geschillen met betrekking tot voertuigen die in de polis zijn gedekt
4
Geschillen met betrekking tot de gronden en de in de Legal Risk Calculator opgenomen gebouwen
5
Recuperatie van onbetwiste geldschulden B2B
6
Preventief juridisch advies en nazicht van documenten
7
Voorafgaandelijke plaatsbeschrijving bij werken uitgevoerd door derden
8
Verhalen van schade veroorzaakt door derde (niet contractueel)
9
Verdediging bij geschillen met de orde
10
Inbreuken op wetten en reglementen
11
Geschil met uw brandverzekeraar
12
Geschil met uw andere verzekeraars
13
Verdediging bij fraude en oplichting online (cybercrime, phishing) en offline
14
Geschillen met personeel, RSZ of de sociale inspectie
15
Conflicten met overheidsinstellingen (vb. concessies, toekennen subsidies)
16
Verdediging van uw rechten als u het niet eens bent met de fiscus
17
Conflicten met uw patiënten en leveranciers
18
Bijstand bij de bouw of renovatie van een onroerend goed
19
Conflicten rondom erfdienstbaarheden, mede-eigendom, vruchtgebruik, ...
20
Geschillen als huurder of verhuurder van onroerende goederen en gronden
21
Conflicten tussen vennoten bij de verkoop, splitsing of vereffening van uw onderneming
22
Verdediging van uw belangen in geval van oneerlijke concurrentie
23
Discussies rond auteursrechten en gegevensbescherming
24
Geschillen als eigenaar van merken en octrooien
Consultez nos conditions et documents
<br> Important ! Les exemples repris dans ce document sont indicatifs. Pour ce qui concerne les dispositions exactes, pour toute information complémentaire, pour les exclusions et les limitations, n’hésitez pas à consulter nos conditions générales et spéciales, disponibles gratuitement sur le site web www.das.be, ou à contacter votre intermédiaire d’assurances pour obtenir une offre. Chaque client non professionnel est tenu d’en prendre connaissance avant l’achat/la souscription de ce produit. Les conflits juridiques existants lors de la conclusion du contrat ne sont pas couverts. C'est également le cas lorsque l’assuré a connaissance, lors de la conclusion du contrat, de faits qui donnent naissance à un conflit juridique. Consultez également les délais d’attente contractuels (art. 7 ou 2 des conditions spéciales), les minimums litigieux ainsi que les plafonds d’intervention (art. 8 ou 2 des conditions spéciales) par garantie. Un contrat Protection Juridique est conclu pour une durée d’un an et est renouvelable tacitement, sauf s’il est résilié moyennant préavis d'au moins 3 mois avant l’échéance principale. Le droit belge est applicable pour les contrats d’assurance et seuls les tribunaux belges sont compétents. Pour toute plainte, contactez tout d’abord le service interne de plainte : pointdecontact@das.be. Le service Ombudsman des assurances est joignable à l’adresse suivante: Square de Meeûs, 35 à 1000 Bruxelles, http://www.ombudsman.as. DAS Société anonyme belge d’assurances de Protection Juridique - Boulevard du Roi Albert II, 7 - 1210 Bruxelles - Tél. : +32 2 645 51 11 – Fax : +32 2 640 77 33. Entreprise d’assurances agréée sous le numéro 0687, sous le contrôle de la Banque Nationale de Belgique, Boulevard de Berlaimont 14 à 1000 Bruxelles pour la branche Protection Juridique, R.P.M. Bruxelles 0401.620.778.